În 11 octombrie 2012, membrii APAH România au participat la un training organizat la Brașov, invitat ca lector fiind Andy Dyson, din Marea Britanie, o persoană experimentată în lucrul cu ONG-urile.
Tema centrală a acestei experiențe s-a concentrat pe „Lobby și Advocacy în România”
După ce participanții din partea APAH-RO și-au prezentat și expus câteva idei referitoare la activitatea din teritoriu, au fost abordate, rând pe rând, subiecte de referință pentru obiectivele asociațiilor de pacienți. Astfel, agenda training-ului a cuprins și o privire de ansamblu asupra campaniilor ONG-urilor, pentru concretizarea și definirea clară a termenilor „lobby” și „advocacy” pe care organizațiile le desfașoară. Totodată, au fost oferite câteva exemple de bune practici ale altor ONG-uri din Europa. Spre final, au fost structurate planuri și obiective de urmat pretabile pentru România.
Foarte apreciate de participanți au fost, de asemenea, discuțiile libere, dialogurile cu trainer-ul, dar și între cei prezenți dovedindu-se constructive în conceperea viitoarelor proiecte APAH-RO.
Experiența de la Brașov (Hotel Cubix, între orele 9.00 și 13.00) a fost posibilă cu sprijinul financiar al MSD.
[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”]
Cine este Andy Dyson?
De loc din Marea Britanie, Andy Dyson are o vastă experiență în industria farmaceutică (Pharmacia, Schering Plough, MSD), iar cei peste 10 ani în care a relaționat cu organizațiile de pacienți nu doar din Marea Britanie, ci și din alte state membre UE, precum și implicarea în abordarea problematicii pe hepatita C, îi conferă calitatea de cunoscător în domeniu.
După cum singur se prezintă, cunoaște în detaliu mediu farmaceutic, de la accesul pe piața farma, până la gestionarea stilului de viață. Promovează o abordare centrată pe pacient, bazată mai ales pe dezvoltarea relațiilor de încredere.[/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]