EnglishGermanRomanian

APAH-RO Call Center

APAH-RO Call Center 2016-10-25T06:36:17+00:00

* Ești pacient cu hepatită? 

* Cauți informații despre afecțiunile ficatului?

* Vrei să fii consiliat și îndrumat?

* Noi te putem ajuta!

Sună la 0268.47.44.00

 

Din 15 martie 2013, linia telefonică este disponibilă, la tarif normal. De luni până vineri, în intervalul orar 9.00 – 17.00, un operator va fi la dipoziția apelantului, oferindu-i sfaturi și informații utile, în limita competențelor sale. Când operatorul consideră că întrebarea și nevoia interlocutorului necesită ajutor specializat și un răspuns laborios, ce nu pot fi oferite imediat, problemele ridicate telefonic vor fi direcționate în timp util către medicii și specialiștii cu care organizația APAH-RO colaborează permanent, astfel încât apelantul să primească răspunsul corect în maxim 72 de ore.

În afara intervalului orar specificat, apelurile vor fi înregistrate, urmând ca operatorul să contacteze pacientul în cel mai scurt timp. Însă, cu condiția ca apelantul să-și lase pe înregistrare numele și numărul de telefon, pe lângă întrebarea la care caută un răspuns corect.

De asemenea, cei interesați de serviciile noastre ni se pot adresa și pe e-mail: hepatobv@gmail.com, unde pacienții pot face la rândul lor informări și pot trimite sugestii.

Sistemul se va adresa, pentru început, pacienților cu hepatită, urmând ca în perioada următoare să poate fi accesat și de alte patologii.

Testează-ne ! Sună la 0268.47.44.00 ! Vei fi mai bine informat și corect îndrumat !